torsdag 25. april 2019

Spontanabort uke 10

For de resterende spontanabortene mellom uke 13. Så leit, ts, spontanabort er ikke morsomt, uansett hvor vanlig det måtte være. Særlig når man begynner å nærme seg uke 10.


Spontanabort uke 10

Jeg hadde en i uke en gang, like etter en graviditet som gikk til grunne i uke 7. En spontanabort oppstår når fosteret støtes ut før det er gammelt nok til å overleve utenfor livmoren. Hvilken av de tre overnevnte gruppene du plasseres i, blir avgjort ut fra hvor gammelt fosteret er. Utskrapning Utskrapning foregår som regel i full narkose og varer 5- minutter. Når ble en spontanabort i uke 9- “å miste et ufødt barn”?


Et iskaldt spørsmål. Ikke ondsinnet, men uvitende kanskje og fullstendig uten empati, og, får jeg håpe, uten livserfaring nok til å kunne sette seg inn i andres livssituasjon. Etter utskrapning er det normalt å ha en menstruasjonsliknende blødning eller mindre i noen dager, opptil 1-uker. Noen har også svake menstruasjonssmerter. Etter utskraping eller ved spontanabort , er det normalt å blø som ved ein liten menstruasjon i nokre dagar, opp til veker.


Tilstanden er forbundet med uprovosert vaginalblødning med eller uten smerter nederst i magen. Så trist og veldig likt slik jeg opplevde det. Jeg taklet egentlig alt greit og rasjonelt. Spontanabortene kan deles inn i de tidlige, som skjer før utgangen av 12.


Tenkte som så at det var for en grunn osv, men da det kom til selve SAen ble jeg tatt helt på senga. Vi har også ett komplett reservedel og tilbehør sortiment fra Metabo. Ved å fortsette å bruke denne hjemmesiden godkjenner du bruken av cookies. Her kan du poste anonymt hvis du ønsker.


Forumet er åpent for alle tema. Reglene for bruk av forum gjelder også her. Personangrep er ikke tillatt eller reklame. Hvis du allerede har en forumbruker og ikke ønsker å bruke denne, må du huske å logge deg ut.


Fant denne statistikken ang spontanabort , og odsen er på vår side – risiko fra unnfangelse sjanse fra ca. Det er en reell fare for spontan abort. Men faren avtar for hver uker , og skjer sjeldent etter svangerskapsuke, og nesten aldri etter svangerskapsuke. Etter en spontanabort blir de fleste raskt gravide igjen.


Det kan være lurt å vente til man har gjennomgått en normal menstrasjonsyklus før man blir gravid igjen. Men alt før uke kalles spontanabort , selv om hun hadde alt av fingre og tær, og så ut som en nydelig liten dukke, så var det altså en spontanabort. Jeg har nå vært en del av forumet i snart tre uker , og fant ut at jeg var gravid for snart fire uker siden. Jeg og mannen min var så heldige at vi ble gravid første måneden vi prøvde, men dette måtte selvfølgelig være for godt til å være sant. Hvis det virker som du har anlegg for å abortere gang på gang, bør du søke legehjelp for å prøve å finne ut hvorfor dette skjer.


De fleste vil derimot kunne bli gravide og bære frem barn helt uproblematisk etter en tidlig spontanabort , sier Nielsen. Les også: av tar Down-abort. Hei, jeg lurer på om det er noen her som ikke har hatt spontanabort her?


På sånne forum så leser man jo om alle som har opplevd dette, men ifølge statistikk skal det være sjanse for at det går bra, så det må jo være noe som ikke har opplevd dette? Jeg er antageligvis i uke men det er jo h.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg