onsdag 10. april 2019

Pevaryl eller canesten

Lei av lang kø på apoteket? Spar tid ved å handle enkelt og diskret på nett. Rask leveranse og stort utvalg. Fri frakt på kjøp over 4kr.


Jeg har fått underlivssopp, og ble anbefalt av legen å kjøpe 500mg canesten. Dette virker å være utsolgt over hele landet omtrent, så jeg kjøpte heller pevaryl. Er den ene bedre enn den andre, eller spiller det egentlig ingen rolle?


Noen grunn til at fastlege anbefalte canesten og ikke pevar. Kontakt lege dersom du er gravi planlegger å bli gravi eller ammer. Var förbi apoteket när det öppnade idag för att köpa en kur mot svampinfektion.


Det är väldigt vanligt att man får i samband med att. Får svamp typ var tredje månad. Väntar jag så blir det mycket värre och tar längre tid innan det försvinner.


Typiske symptomer kan være kløe, svie og hvitaktig utflod. Preparatet har hurtig innsettende effekt med rask symptomlindring. Pliktsex er grunnen, ettersom vi tror. Først fikk mannen soppinfeksjon også fikk jeg. Jeg begynte å merke det forrige onsdag.


Natt til torsdag brukte jeg en 5mg canesten stikkpille og har smørt jevnt. Dette virket ikke og på fredag kjøpte jeg pevaryl tre stk stikkpiller og krem og den siste tabletten skal tas idag. Første steg er en lokalbehandling av soppen med reseptfrie legemidler.


Det vanligste er å bruke stikkpiller som løser seg opp i skjeden, såkalte vagitorier, som føres opp i skjeden som en tampong. Vandaag de dag is Wehkamp hét online warenhuis voor gezinnen. Bestel gemakkelijk online! Noen som har brukt det under svangerskapet? Har sopp nedentil, og spørte på apoteket.


Pevaryl eller canesten

Mange kvinner opplever i perioder å bli svært plaget av kløe i underlivet og dette kan ha flere årsaker. Det er ikke sopp alt som klør, selv om soppinfeksjon er svært vanlig og noe de fleste kvinner opplever én eller flere ganger i løpet av livet. Andre årsaker kan være ubalanse i bakteriefloraen og hygiene med for sterke såper. Man kan jo reagere på canestenkuren med svie, og jeg får det hver gang jeg. Pevaryl eller canesten.


Kanskje hjelper det med en engagsdose med pevaryl , canesten eller difuclan. Med stikkpiller og canesten -krem, pleier soppinfeksjonen å gå over ganske fort. I tilfeller med residiverende infeksjoner, anbefales det at behandlingen kontinueres i 1-uker (2).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg