tirsdag 13. januar 2015

Brystpiercing

Brystpiercing

Vi vil gjerne vise deg en beskrivelse her, men området du ser på lar oss ikke gjøre det. Keiser Wilhelms gate. Kanskje litt teit spørsmål, men jeg kommer ikke helt på andre steder å spørre.


Jeg er gravi uke 1 Og har brystpiercing. Som dere kanskje skjønner, så er dette min første. Sådan laves en brystpiercing. Hvis du ikke allerede har fået lavet din brystpiercing , så er det vigtigt at du går til en professionel piercer for at få den lavet. Du må ikke prøve at lave den selv eller få nogen til at gøre det, uanset de påstår at de ved hvordan man gør.


Piercinghullet laves gennem brystvorten. Den gjorde ikke specielt ondt at få lavet, da jeg fik noget bedøvende creme på, da jeg simpelthen var så bange, men det viste sig, at det ikke var så slemt, som folk nu sagde. Vi har masser af forskellige typer af brystvorten piercing smykker, bare normale barbells, der kommer i forskellige størrelser og farver, og hvis du bruger mm så kan du bruge en tungepiercing smykker i stedet, hvilket give. Mænd har ofte mindre brystvorter end kvinder og de har derfor behov for mindre smykker.


Brystpiercing

Moderne kroppspiercing oppsto blant homofile og BDSM subkulturer. Er det noen der ute som har opplevd det samme som meg? Jeg har tidl hatt piercing på den ene puppen, og dessverre er brystvorten min tett.


Altså det er kanskje ikke mulig å få ut melk eller noe sånt hvis jeg en dag skulle bli mor. Kanskje jeg overdriver her, men trenger noen gode råd fra noe. Stort og smått om din helse. Og jeg kan kort sige, at jeg elsker den!


Brystpiercing

Intimpiercing, men kan også brukes til f. Jeg har brystpiercing og har hørt at den må taes ut ganske tidlig. Har ikke vært hos legen enda, så jeg har ikke fått spurt. NOE konservativ) Noen andre som vet? Man kan både pierce vandret og lodret, men det anbefales vandret, da der er mulighed for at piercingen drejer sig, hvis den er lodret. En brystpiercing skal sidde bag selve vorten og indenfor det brune pigment, hvis dette er muligt.


Man kan stadig amme efter en bryst piercing , men det må anbefales at fjerne smykket under selve amningen. Vi producerer en stor del af smykkerne selv. Brystvorten har ca. Hvilken brystpiercing skal man vælge. Man kan som oftest nemt måle sig frem til længden man skal bruge af stav, og staven er altid 1. Hvis man vil have en ring til sin brystpiercing , sælger vi som oftest en diameter på 12mm, men man kan også bruge 10mm og 14mm.


Mange mennesker under r, vil gerne have lavet en brystpiercing , men i langt de fleste studier skal man vre r for at f den lavet, med mindre man har. Man må føle hva som føles mest behagelig for piercingen. Fordi brystpiercing er den piercing med mest variablet groforhold fra person til person.


MICRODERMAL: Bruk Pyricept ggr daglig, De første ukene skal du bruke plaster som du tar av når du renser. En anden meget udbredt trend er twister-piercinger. Husk mig Anbefales ikke på delte eller offentlige computere.


Har du glemt din adgangskode?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg