onsdag 11. juni 2014

Ord til mamma

Ord til mamma

Kanskje forklarer disse ordene noe av den norske kulturen og de norske verdiene? Dette er ti norske ord som ikke lar seg oversette til andre språk. De ferskeste innenriksnyhetene. Hold deg oppdatert med ABC Nyheter. Jeg hadde et klart bilde av hvordan englene så ut, for englene hadde mamma sitt ansikt.


Ord til mamma

Og den der troa levde jeg lenge, lenge i, og jeg er ganske sikker på at ho sto modell for englene. Du tar det alltid rolig og pent, selv om jeg ringer både tidlig og sent, uansett hva jeg måtte lure på, har du alltid et vettugt svar jeg kan få. Hvorfor du ikke til tider blir lei, skjønner absolutt ikke jeg, men uansett vil jeg at du skal se, at dine råd hjelper meg avsted.


Det er ikke alltid like enkelt å sette ord på det man føler og tenker når man skal sende blomster til mamma. Her finner du tips til kortteksten til mamma. Et synonym er et ord som har samme eller liknende betydning som et annet ord. Det motsatte av et synonym er et antonym ( ord med motsatt betydning). Bruk av synonymer er med på å berike teksten og øker tekstens kvalitet.


Disse sitatene kan for eksempel passe fint på et morsdagskort. Send en vakker blomsterbukett til mamma – Se det flotte utvalget av blomster hos Euroflorist. Sitater om mamma – Side 1. Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn. Noen som sitter på slike dikt? Har to eldre sønner, hver av dem har et dikt jeg har funnet innrammet over senga, fra mamma til sitt barn (11-åringen vil absolutt ha det på gutterommet, tror de syns det er veldig koselig og godt) Ganske dype, pene dikt.


Nå prøver jeg å lete frem til tredjemann, fo. Et rørende dikt til en kommende mor. Se også utvalgte ord til morsdagen.


Ord til mamma

Ord til bursdager Blogginnleggene mine som handler om ord om har jeg planer. Minneord kan brukes både i dødsannonse og på sløyfer til kranser og bårebuketter. Bruk gjerne egne formuleringer og tanker til minneord.


Forslag til minneord. Alltid kjærlig, god og snill. Vi deg aldri glemme vil. Det du le det ingen visste. Du bar din smerte til det siste. Det led mot aften, din sol gikk ned. Din smerte stilnet, og du.


Og mamma , hvis du møter noen som er trist og som er lei, så gi dem av din godhet og hjelp dem så på vei. Nå som jeg er borte, og vant en herlig hvile, er jeg glad jeg rakk å gi deg alt - rakk å få deg til å smile. Og husk at når du vandrer gjennom livets dag og år, så følger jeg ditt fotspor, jeg sammen med deg går.


Barna kommer ikke til å bli hos deg hvis du gjør det riktig. Det er den eneste jobben i verden, hvor jo bedre du gjør den, jo større sjanse er det for at det ikke blir så mye bruk for deg i fremtiden. Moderlighet: All kjærlighet begynner og slutter der. Vi synes du fortjener en tale, og jeg ble meldt frivilling til å holde den. Du er selv en veldig flink taler, det har du vist ved flere anledninger i brylluper og konfirmasjoner, så jeg kjenner ansvaret tynge.


Nå når jeg skal si deg noen sannhetens ord. Jeg vil gjerne få si noen ord til deg i anledning din fødselsdag. Det å fylle rundt tall blir liksom mer og mer høytidelig for hvert år som passeres. Noe både familie og venner setter stor pris på.


Jeg er også lei meg for at bekkenet ditt gjør vondt, mamma , men jeg må jo ut, og det er ikke plass til at jeg skal komme meg gjennom. Jeg syns det er dumt at du blir trøtt og sliten av å ha meg inni magen, men jeg har ikke så mye energi, mamma , så da må jeg låne litt av din, og det er ganske slitsomt å bli til en baby skal jeg si deg. Er du på utkikk etter et dikt til pappa, som kan passe til farsdagen? Da har du kommet til riktig sted.


På denne siden gir vi deg flere flotte dikt til far. Dikt til pappa – Dikt av 20. The light is gone Et engelsk dikt om følelsen av å få hjertet knust i tusen små biter.


Til min kjære venninne Et dikt til en dypt savnet venninne. Time and love Dette diktet har jeg laget selv. Et kort og greit dikt, som jeg liker veldig godt selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg