fredag 6. juni 2014

Konstant forkjølet

Stort utvalg av Turbekledning. Alle varer på lager! Bestille på Bergfreunde. Klær og utstyr til nedsatte priser! Men etter jeg ble frisk av den blir jeg forkjølet mye oftere, og så går det aldri over!


Konstant forkjølet

Sår i halsen varer enda lenger og tett i bihulene føler jeg at jeg er stort sett konstant. Foreldre med barn i barnehagen er ofte konstant forkjølet eller syke. Særlig i løpet de to første årene i barnehagen vil ungene være syke nesten uten stopp og uten unntak. Det er en naturlig prosess som er med på å styrke barnets immunforsvar. Dette må man bare regne med.


Poden vår er nå måneder - og har vært konstant forkjølet siden han var seks måneder. I tillegg merker vi at han blir fortere sliten enn andre barn på hans alder. Han må liksom stoppe og ta seg igjen etter å ha herja litt. Ellers er han en blid og fornøyd unge. Jeg har en sønn på år som har slitt med tett rennende nese, hoste og stadig sår hals konstant i over et år.


Han har allergi, Bjørke pollen og gress er det han reagerer aller kraftigst på. Bjørk 7Timotei 1Burot Hund 5. Vi har en hund som ikke røyter og som aldri er på rommet hans, og han koser ikke med den. Dårlig apetitt: Har du noen gang lagt merke til at når du er forkjølet og nesen din er tett, kan du ikke smake noe?


Det samme gjelder for katter. Dersom katten din har problemer med nesen, vil den mest sannsynlig avstå fra mat. Da finnes det håp for meg også vel. Har også vært pottetett så lenge jeg kan huske. Og så renner det ofte av nesa også.


Er konstant forkjølet eller så er nesa tett året rundt. Er vel verst når jeg skal sove. Må puste med munnen og da blir munnen fort tørr gitt. Vært hos legen, men de påstår at det ikke er noe. Smittsomme nesepolypper ses spesielt hos personer med kronisk bihulebetennelse eller som nesten konstant er forkjølet.


Kun sjelden ser man arvelige nesepolypper. Hvordan oppleves nesepolypper? Det kommer an på hvor store de er. Jeg har alltid vært tett i nesen og klarer ikke å puste så bra gjennom den, uansett om jeg er frisk eller har forkjølelse. Jeg er ei jente på år som lurer på en ting.


Konstant forkjølet

Og det er ikke alltid nok søvn hjelper. Her kan du lese om mulige årsaker til at du aldri føler deg helt uthvilt, og noen råd for å bli mindre trøtt og sliten. Hei, og takk for spørsmålet ditt. Jeg skjønner at du strever og svært ønsker få tilbake ditt gamle jeg med masse energi.


Symptomene dine er altså: lite energi og stort søvnbehov, stikk i brystet og hodepine og temperaturforskjeller i tillegg til ofte luftveisinfeksjoner. Etter at jeg hadde bihulebetennelse for et par år siden har jeg gått så og si konstant forkjølet , vært plaget med feber og vondt i hodet, lys og lyd-skyhet og er i. Legen sa til meg at når man får kyssesyken som voksen blir man ofte. Konstant forkjølet – Kropp og helse – Kvinneguiden Forumforum. Mange av oss kjenner til følelsen av å være konstant forkjølet eller at ansiktskremen vi bruker hver dag plutselig har begynt å klø.


Jeg tenkte det bare var en vanlig forkjølelse, men den er og blir der konstant. Noen ganger er nesa fullstendig tett, imens andre ganger kan det bare renne. Her er de tre vanligste årsakene til smerter og surkling i bryst og lunger: 1. Som regel vil bronkitt gå over av seg selv. Symptomer: Mild feber, vedvarende irritasjonshoste, hosting om natten, pipelyder fra lungene og mer slimproduksjon, sårhet i brystet. Det er et godt råd å betale ned det dyreste lånet, for selv om vi nå for tiden nyter godt av historiens laveste rente, er det ingen grunn til å tro at det vil gjelde ut hele perioden til du har betalt ned boliglånet.


Jeg kjenner noen som tenker mer kortsiktig. Det kan være verd å nevne hans synsp. Så og si sammenhengende forkjølet siden midten av desember med hodepine, frossenhet, bihulesymptomer med litt verk. Tåler ingen anstrengelser da blir jeg slått i bakken og blir sengeliggende.


Konstant forkjølet

Fastlegen har tatt vanlige prøver og alt er normalt og med avslutningssvar at infeksjoner kan sitte lenge. Innsendt spørsmål ­Siden i midten av Juli har jeg hatt hodeverk. Det begynte med et par dager i uken.


Nå den siste mnd har jeg hatt det minst dager i uken og max 6. Det er konstant hele døgnet og dagene er etter hverandre. Jeg kan legge meg med hodepine og vokne med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg