torsdag 21. desember 2017

Engelske jentenavn

Engelske jentenavn

Se på menyen under, jentenavn i alfabetisk rekkefølge kan være nyttig hvis du allerede har en liten idé om hva slags jentenavn du leter etter. Norske foreldre velger ofte populære engelske jentenavn og engelske guttenavn til sine babyer. Vi bryr oss om ditt personvern.


Engelske jentenavn

Her kan du lese hele topp 100-listene for både gutte- og jentenavn. KK er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Det er flere av de samme navnene på de norske og engelske topp 10-listene. Se populære, vanlige og sjeldne jentenavn. Finn jentenavn til babyen din.


Se navnestatistikk med topplister for jentenavn. Dette er en liste over populære navn. Navnene trenger ikke å ha en historisk bruk i Norge, da fornavn brukt av innvandrere vil listes sammen med andre. Liste over norske kvinnenavn inneholdende fornavn som forekommer flere enn 2ganger i Norge.


Av diverse årsaker har jeg kommet frem til konklusjonen av at jeg vil bytte etternavn, og undersøkt det meste når det kommer til lover og regler til bytting av etternavn. Eneste kravet er at det er ingen eller over 2som har navnet i Norge (kan skjekkes på SSBs navnestatistikk). Vi har samlet jentenavn som er brukt av eller færre i Norge. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er sikkert at alle navnene i listen vil godkjennes til bruk på små barn. Dersom du har noen andre guttenavn - send dem gjerne inn så legger vi de til i databasen.


På Fine- jentenavn. Du kan velge om du vil søke i Alle kategorier eller du kan velge ett eller flere søkeområder fra menyen under. Jeg og samboer er bare i begynnelsen av prosessen for å få barn, og venter ingen enda. Men allikevel er det morro å titte på navn Her om dagen hørte jeg verdens fineste guttenavn, som jeg aldri har hørt før. Var noen jeg så på tv som het det.


Dum som jeg var skrev jeg det ikke ne og nå hus. Blant dem vi fant var Lerke, Diis, Eirun (alle jentenavn ), Trygg, Thorn, Eggert (guttenavn) og Love (gutte- og jentenavn ). I Telefonkatalogen står en person oppført med det romantiske navnet Love Joy, og en annen har fornavnet Love Erik Peter. Men de er ikke de eneste med det kjærlige navnet. Jeg leter altså etter de gamle jentenavnene. Jeg har postet et likt innlegg om guttenavn, og der var det en som nevnte jentenavnet Oleanna.


Sterke men feminine jentenavn en sjelden hører på små jenter i dag. Men det skjer så godt som aldri, da foreldre generelt ikke ønsker å gi barna sine navn som er veldig stygge, sier han. CSS-filen ble ikke lasted ned korrekt, skjermleseren støtter ikke CSS, eller din versjon av Internet Explorer er for gammel for dette nettstedet. Det kan riktignok være tilfeller hvor innvandrerforeldre ønsker et navn som blir brukt i deres hjemmekultur, men som i Norge blir regnet som noe vanskelig å hete.


Det er vakkert, og jeg ble inspirert til å lage et likt innlegg om jentenavn. Hva synes dere om Lisa Ingrid Chloe Elvira Navnene er satt opp i tilfeldig rekkefølge! Storesøster heter Ella.


Mannen er redd folk ikke skal skjønne hvordan Chloe uttales. Trenger litt hjelp til å finne ett fint spansk jentenavn. Eneste forslaget jeg får av mine venner er Maria, men det synes jeg er kjedelig. Det skal også være mulig å hete det i Norge.


Noe jeg synes passer hunderasen er engelske navn. Butch for gutt eller Tiny for jente. Ellers er andre navn som Troy, Troya,. Navnestatistikk og navnesøk på fornavn og etternavn. Jentenavn : Bess, Liz, Lissie, Sasha Guttenavn Rufus.


Presenterer man seg for eksempel i et selskap med I am Bår vil det på engelsk høres ut som man sier at man kjeder seg, sier Alhaug. Lille i magen er halvt norsk og halvt britisk, så vi vil gjerne ha et navn som funker og uttales relativt likt på begge språk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg