onsdag 6. februar 2019

Beste sjokolademuffins

De kan enten serveres som de er eller pyntes med et lite melisdryss. Eller du kan strø over litt hakket sjokolade før steking, slik som på bildet. Dermed får sjokolademuffinsene straks preg av å være litt eksklusive. Oppskriften gir stk. Saftige sjokolademuffins som er superenkle å lage.


Toppet med en deilig sjokoladekrem smaker de knallgodt til en kopp kaffe. Lag dem gjerne et par dager før du skal servere dem - de blir bare bedre av å stå litt. Verdens beste sjokolademuffins er store, myke, litt seige og browniesaktige sjokolademuffins med sjokoladebiter og melisdryss på toppen. Muffinsene er raske å lage og FANTASTISK GODE!


Barnas sjokolademuffins Når jeg baker til barn, noe jeg gjør relativt ofte, må jeg tilpasse både smak og konsistens slik at det tilfredsstiller de små munnene. Det er ikke så mye som skal til, f. Smelt smøret, og la det avkjøles. Pisk egg, sukker og.


Jeg har gått til innkjøp av muffins-stekebrett til hytta, og satte i gang med å bake sjokolademuffins til kveldskosen foran peisen. Jeg er jo så heldig at jeg har en liten kjøkkenassistent på måneder som hjelper til så godt han kan med å finne frem alskens boller og sleiver som det kan bli bruk for. Gode sjokolademuffins med krem kan serveres i de fleste anledninger. Pynt muffinsene med hva du måtte ønske! Sjokolademuffins Sjokolademuffins er sjef - morgen og kveld.


Her kommer en lettvint oppskrift på herlighetene. De ti beste matnettstedene. Har lyst til å dele min oppskrift på verdens beste sjokoladekrem med dere. Vet det florerer av forskjellige oppskrifter og mange av dem er nok også ganske like hverandre.


Denne oppskriften kommer fra min mammas kokebok, og jeg syns den er verdens beste sjokoladekrem. Det søte liv lager verdens beste muffins! Ekstra saftige sjokolademuffins med store sjokoladebiter. Elsker du sjokolade er dette muffinsen for deg.


For ekstra fyldig smak kan du bruke biter av mørk sjokolade i deigen. Myke, deilige og store sjokolademuffins. Server med enkel krem laget av kremfløte og Oboy-pulver. Passer perfekt i bursdag.


Beste sjokolademuffins

Se hele oppskriften her! Helt fra jeg var liten har jeg likt å lage mat, derfor var det naturlig å ta en utdannelse i den retning. Jeg har undervist i skolen i mange år, men da vi åpnet egen bedrift, Hardanger Gjestegar måtte skolen vike. Har du en pakke med kokesjokolade i skapet kan du tilslutt knekke opp kokesjokoladen og fordele bitene i formene. Jeg har her samlet de beste oppskriftene etter besøk og karakterer fra dere.


Farsdag trenger ikke bety gaver i lange baner. Men noen deilige sjokolademuffins med chili og nøtter er nok ikke å forakte. Pynt kakene med krem eller melisdryss. Servert sammen med rykende fersk kaffe og noen hyggelige or blir dette en fin og smakfull måte å feire pappa på.


Beste sjokolademuffins

Store luksuseksemplarer av sjokolademuffins - slik du får dem på café. Dette er SKIKKELIGE SAKER! Riktignok går det med både kakao og 3g kokesjokolade til muffins, - men du vil ikke angre.


Her er det ingen oppskrifter som ender med kjekke anvisninger som tegn en Spiderman med glasur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg