onsdag 15. februar 2017

Ung og gravid

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Buy and Sell ETFs Online. CFD Platform-No Commission! Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering.


Ung og gravid

Vi har samlet noen av de faktaene som fascinerer, forundrer og forbløffer oss mest. I dette studiemateriellet inviterer Stiftelsen Amathea til refleksjon og dialog rundt forelskelse, seksualitet og lyst. Vårt hovedmål er å forebygge uplanlagt graviditet. Vi ønsker å bidra til at ungdom blir tryggere på seg selv sosialt og seksuelt. Er du gravid og 1 1 eller år?


Ekspertene forteller at det er uheldig å være så ung som gravid , både mentalt og fysisk. Her kan du blant annet lese om når man kan bli gravid , om hvordan det er å være gravid , om utviklingen uke for uke, om svangerskapsomsorgen og om fødselen. Jeg er år og gravid. Voldtatt og gravid Hva skjer hvis man er gravid når man får p-stav? Har ikke fått mensen etter jeg sluttet med p-pillene.


Ung og gravid

Sex uten kondom, han kom ikke inni meg, men kan jeg være gravid ? Fakta og utfyllende stoff som handler om ungdom. Informasjonsside om sex og samliv for ungdom. Her gir ungdom hverandre støtte, tips og råd. Om penis er nærme og nesten inni kan man bli gravid av det?


Ubeskyttet sex dager etter menstruasjon- gravid ? Hva gjør jeg om jeg har gjort ei jente gravid ? Da kan det være godt å ha noen å snakke med. Amathea gir tilbud til alle som trenger det i hele landet på telefon, chat eller mail. Rask og trygg leveranse. SVAR: Hei, og takk for spørsmål! De fleste som blir foreldre får foreldrepenger som skal kompensere for at de ikke kan jobbe i det første leveåret til barnet.


Du kan lese mer om dette her. Noen gangar går det ikkje slik du vil, du kan bli gravid med miste fosteret, eller du blir gravid utan at du eigentlig ville. Abort eller behalde.


Problemet er at jeg fremdeles er ung og enda ikke ferdig med videregående. Vet nå at de ikke var gode venner, men var veldig sårbart. Har nå flyttet til en større by for å studere (når jeg var 2 er nå) og har fått nye venner som aksepterer meg som mor og venninne, og de inviterer meg alene på fester, men også meg og barnet på diverse. Vi er ikke lengre alene. Kan jeg være gravid ? I går hadde jeg og typen sex med kondom, men kondomen falt av.


Ung og gravid

Vi brukte kondom, men jeg er kjempe redd for å være gravid. Hei, jeg er år og venter barn i desember. Er det stor sjanse for at jeg er gravid ? Er da selfølgelig førstegangsfødende og eksen vil ikke ha noe med barnet å gjøre sier han.


Vanlige reaksjoner både for gutter og jenter Kaos. Blir du uplanlagt gravid , kan alt til å begynne med oppleves uvirkelig og sjokkartet. Det kan ikke være sant”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg