fredag 11. juli 2014

Babysokker strikkeoppskrift

Babysokker strikkeoppskrift

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn! Ullbukser til baby. Behagelig og praktisk. Kjempeutvalg av gratis hstrikkeoppskrifter.


Babysokker strikkeoppskrift

Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Berit, fortalte om noen babysokker hun likte så godt fordi de faktisk satt på uten.


Strikkeoppskrifter og garnpakker til baby. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten. Enkle å strikke er de også. Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par. Håper du får en kjempefin dag i vårsola!


Babysokker strikkeoppskrift

Jeg sier ikke at dette er den riktige måten, men jeg synes den er enkel å skjønne. Feels for timer siden. Gratis oppskrift på enkle babysokker. Her finner du mer enn 120.


Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Med hennes beskrivelse gikk vi i gang for å lage noen som kunne fungere på samme måte.


Babysokker detter jo alltid av om man ikke har strikk eller knyting. Som sagt gjennom årene har jeg strikket utrolig mange babysokker. Når folk ser disse babysokkene, og finner ut hvor de kommer fra, får jeg stadig spørsmål om jeg ikke kan strikke babysokker til babyer som allerede er født eller til de som skal komme.


Etter x antall sokker går det mye automatisk. Du kan prøve med å strikke masker rett, løs av, rett, den løse over den rette, rett og snu. Størrelse 0-mnd (6-mnd) Jeg strikker dem i litt tynt babygarn,men mye annet kan også brukes. Oppskrift på babysokker.


Babysokker strikkeoppskrift

Legg opp masker og strikk rett på alle pinner i alt (60) pinner,=(30) riller. Mønsteret er fra boken Myk start, babysokker på to pinner. Jeg lurer på hva det er med meg og å tvinne snorer. Jeg har heklet en liten hvit kant rundt brettekanten. Får det liksom ikke helt til!


Men håper at snorene ikke går helt i oppløsning ved bruk. Omgangen begynner alltid midt under foten Deretter feller jeg på 1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg