tirsdag 26. mars 2019

Sy kjole mønster

Finn Mønster Sy Kjole. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Siste mote til riktig pris. Leter du etter symønster? Mønster til kjoler i forskjellige utformelser, kjole med vannfall, kjole med paneler, kjole med drei forstykke osv.


Trekk til gassflaske.

I dag sydde jeg dette skjørtet på 1-2-3! Jeg hadde en del rester av et stoff som jeg tenkte kunne bli fint å lage et skjørt. Stoffet er med stretch og er noe tungt, noe som gjør at det faller pent. Myke og herlige stoffer i glade farger! Nettbutikk og stoffbutikk i Tromsø.


Nå det gjelder mønster er det flere fine og finne på –Stoff og Stil– sine nettsider. Mønsteret jeg har brukt på denne kjolen er et mønster som tilhører Ruth (Ruth J Design). Jeg syns det er sinnsykt kult å sy en kjole selv, tross alt er det ingen som har lik, og jeg får den akkurat slik jeg vil ha den!

Denne siden ble sist oppdatert 17. De aller fleste er gratis. Vil du også strikke eller hekle til barn? Se våre søstersiders oversikter over strikkeoppskrifter til barn og baby og hekleoppskrifter til barn og. Vi har nok alle våre favorittklær og tenker med gru på den dagen da vi må kassere vår aller kjæreste kjole eller bukse.


Her har jeg laget en mega enkel kjole som i mange år har vært min favoritt. Vis innlegget for mer. Fin kjole er et supert nøkkelplagg som passer til hverdags, fest og på jobben. Mote i alle størrelser!


Fra jakker, bukser til topper. På Boozt finner du over 6merker. Da jeg så dette stoffet fantes det ingen tvil i min sjel – nå var tiden inne for å sy en rutete kjole på skrå. For å gjøre det enklest mulig så valgte jeg å sy en av mine favoritter – en enkel kjole etter mønster fra Tyglust – Dahlia. Alt etter smak og behag!


ErmeUnderdel modell A1. Ribb (skal være I midjen) 2. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling.

Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Diverse mønster fra Onion, Poppy, Made by Runi, Minikrea osv. Dette var også en av grunnene til at de opprettet bloggen, de ønsket å dele sine erfaringer og kanskje gjøre det lettere for andre å sy klær. Du trenger ikke kjøpe masse dyre merkeklær, la deg heller inspirere av trendene og sy lignende plagg selv. På bloggen legger de ut detaljerte framgangsmåter for hvordan du kan sy. For det andre er den superlett og rask å sy.


Og veldig lette å regulere oppover og nedover i størresle, og lengde. Dessuten kan du bruker den både som stor genser (eller du kan lage den kortere, selvsagt, og da blir den bare en genser), men bukser eller tights til. Eller du kan bruke den som kjole. Husk at ettersom den er vrengbar burde du sy på lommer på samme stedet på begge sidene. Sprit opp kjolen med pongponger, strykemerker eller andre ting du kanskje har liggende?


Her skriver jeg om noen av mine prosjekter. Om du ønsker å kjøpe noe av det jeg lager, ta kontakt! Jeg har så smått begynt å lage ting for salg.


Mange av sesongens klær har enkle, rene snitt og innbyr til egenarbeid. Trikset er å finne gode grunnmønstre som kan brukes til flere plagg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg