tirsdag 5. november 2019

Strikkeoppskrift tøfler

Strikkeoppskrift tøfler

Kjempeutvalg av gratis hstrikkeoppskrifter. Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Finn tøfler i vårt brede sortiment av turklær og tilbehør.


Strikkeoppskrift tøfler

Siste mote til gode priser. Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Dagens oppskrift: Tovet tøffel av Drops. Har lært meg en kjempeenkel måte å strikke tøfler på!


Det er bare rettstrikking, og blir veldig ok i formen. Trenger du inspirasjon til å strikke tøfler ? I denne bloggen har jeg samlet lenker til oppskrifter innen kategoriene nedenfor. De aller fleste er gratis. Enkeltmønster nr Myke og varme tøfler til barn og voksne, strikket og tovet i Fritidsgarn.


Oppskriften kan også lastes ned gratis. Velkommen til DROPS Design! Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look. Her finner du mer enn 120.


Kjøp den nye tøfler kolleksjonen. Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Slik forteller den dyktige damen som har laget videoen om sine erfaringer med denne typen sokker i videobeskrivelsen på : – Jeg lærte å strikke disse av moren til en god venninne av meg. Denne siden ble sist oppdatert 25.


Når tøflene er ferdige, må de toves. Veldig forskjell fra maskin til maskin hvordan resultatet blir. TOVA er ledende leverandør av Tova tøfler som er håndlaget i mongolia og designet i Norge.


Etisk handel er en stor del av driften til TOVA. Jeg pleier å tove flere plagg samtidig, men hvis du har brukt måneder på disse tøflene og ikke orker å strikke et par til, så kan du stappe inni et håndkle eller to sammen med tøflene for at de skal tove skikkelig. Solantøffelen, Ludvigtøffelen og Solinetøffelen. Er du på jakt etter en gratis strikkeoppskrift ? TOVA har en hel serie med tøfler inspirert av Aukrust sine karakterer.


Disse oppskriftene er blitt designet av oss så du finner de ikke andre steder. Tusen ideer for strikking, hekling og broderi. Nå har vi publisert en ny gratis strikkeoppskrift for dere!


For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Oppdag de nye tøfler trendene på Stylight. Mote til rett pris - Shop enkelt online hos Zoovillage - Premium brands!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg