tirsdag 15. desember 2015

Hvordan ta piercing i navlen selv

Finn produkter i toppkvalitet til lave priser og fraktpriser på nett! Skal ta piercing i navlen. Er Witchy Bitchy et bra sted å gjøre det? Jente (16) har veldig lyst på piercing i klitoris.


Kan hun gjøre det selv ? Betennelse og frastøtelse av piercing i navlen.

Piercing i navlen og bading i saltvann og klorvann. Det var helt jævlig. Dama tok hull i navlen og ørene som. Hva koster en piercing i navlen ? Stang eller ring, hva er best først?


Når kan jeg skifte? Hva med og hvordan skal jeg rense den? Hvor gamle vil dere anbefale at man er før man tar en piercing ? Går det an å ta piercing nede og oppe i navle?

En venninne tok piercing i navlen på meg på ungdomsskolen. Dumt å ta det uprofesjonelt, ja, men har ikke hatt noen som helst problemer, har den fortsatt og er kjempefornøyd. Jeg har piercing i navlen (ring) som jeg ønsker å fjerne. Eller må jeg gå til piercer? Noen holder seg til makeup, treningsstudioet, og plastisk kirurgi, men skal du virkelig skille deg ut kan du prøve det heteste innenfor kroppskunst - nemlig piercing.


DinSide har undersøkt hvor mye det koster å få et hull i kroppen, hva som er fordelene og ulempene, samt hvor det er mest populært å stikke seg selv. Husk at endel navlesmykker er designet av folk som ikke har piercing i navlen selv , og ikke har forståelse for hva som er gunstig og komfortabelt å bruke til daglig. Endel smykker bør kun brukes til pent, og byttes til et enklere når man trener og sover. Hei Jeg har lenge hatt lyst til å ta piercing i navlen.


Men når jeg har begynne å tenke på det så har jeg veldig lyst til å ta det, men samtidig så er jeg litt usikker. Og hvor lang tid kan det ta for det å gro? Har piercing i leppa, men vet ikke hvordan jeg tar den ut. Får ikke til å åpne den.


Vet at på ringer som ikke er hele kan man skru av ene enden, men det går ikke å skru noe på min piercing. Man kan skru på kula, men ingenting skjer. Den verken slakkes eller strammes.


Selv om det går bra for de aller fleste, er det viktig å huske på at en piercing ikke er risikofritt. Infeksjoner og andre plager kan oppstå selv lenge etter at du tok piercingen.

Verst er kanskje navlen. Tenker på hvor vondt det gjør å ta piercing i navlen , og om hvor lang tid det tar å gro, evt. Begynte å tenke litt over en ting i går, noe VELDIG VIKTIG.


Joda, fint er det vel, men begynner å bli ganske lei - igjen. Har hatt det siden jeg var 1 i år snart, foruten en periode der jeg gikk uten, nettopp fordi jeg var lei. SVAR: Hei jente år. I dag er det ingen aldersgrense i noen lov for å ta piercing eller tatovering, men de aller fleste seriøse salongene krever at kunden må være eller år. For å gjøre en navle piercing Hvordan du gjør en navle piercing - hele greia i teknologi hjemme, trenger du tang eller pinsett piercing , ørepynt (helst buet barbell og ikke ring) laget av kirurgisk stål og andre sikre materiale for piercing nål, gummihansker, markør, alkohol og bomull baller.


Jeg tok piercing i navlen da jeg var 15. Smerten varte ikke lenge men det jeg synes det gjorde vondt. Tida etter så var jeg veldig sår og gjorde litt vondt når jeg skulle rense.


SPØRSMÅL jeg skal ta piercing i navlen den mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg