fredag 18. desember 2015

Barnebursdagskake oppskrift

Poden har bursdag og små bursdagsbarn har gjerne sterke ønsker til både bursdagsselskapet, men også bursdagskaken. Her er oppskrift på en skikkelig kul sjokoladekake bygget sammen som en skummel sjørøverskute. Perfekt for små bursdagspirater som krever at foreldrene stiller opp med en sjørøverkake. Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag.


La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri. Oppskrift på fotball cupcakes her! Langpanne sjokoladekake med glasur, non-stop og seigemenn er en klassisk barnebursdagskake. Denne kake tar ikke lang tid å lage og den er enkelt pyntet med non-stop og seigemenn.


Barna kan være med å pynte kaken selv. Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg.


Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til. I dag kommer bilde av kaka jeg laget til familiefeiringen av Lukas sin 4årsdag – en brannmannhjelm! Det er gøy å lage ett tog og som barnebursdagskake , for barne elsker denne kaken. I denne oppskriften bruker vi sjokoladekake med sjokoladekrem. Du pynter kaken med barnas eget favoritt godteri, og lar gjerne bursdagsbarnet være med på selve pyntingen.


Her får du én enkel oppskrift på kake til barnebursdag som du kan velge å løse på tre ulike, kreative og morsomme måter! Moro får både barn og voksne. Les også: oppskrift , ulike muffins. Sjokoladekake i langpanne. Alternativt kan du bruke en stor springform eller stor brødform.


Skal du arrangere barnebursdag? Festkompaniet har et stort utvalg av pynt til barnebursdag samt dekorasjon til barnebursdagskake ! Besøk vår nettbutikk her! Ellers er min erfaring at fotballkake en populær kake i guttebursdag.


Start med en sjokolade langpanne (bruk oppskrift med kulturmelk for saftig kake), spre sjokoladeglasur over. Mine beste kaker. Nedenfor har jeg samlet de beste kakene som jeg har publisert på bloggen (i uprioritert rekkefølge). Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett.


Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Kake i barnebursdag skal gjerne være fancy, men enkel.


Her er en oppskrift på tre kaker til barnebursdag, som alle er en sikker vinner i barneselskapet. Tiden flyr og vips er vi allerede ferdig med episode av Hele Norge Baker. Jeg sitter hjemme og ser programmet og kjenner meg nesten like nervøs som jeg var under innspillingen. I forkant av innspillingen hadde jeg gledet meg veldig til denne episoden, barnebursdagskake. En ekte barnebursdagskake er den type kake jeg har laget desidert mest av, en naturlig konsekvens av å være tante til 5. Dette er kaken som tar kaka i barnebursdagen.


Saftig sjokoladekake i langpanne laget som en Monstertruckbane. Få oppskrift på Monstertruckbanekake her. Sjekk sjokoladeostekaken som forbløffet dommerne og få oppskriften her. Selv har Camilla tre barn på og år.


Vanligvis jobber hun som blomsterdekoratør i Harsta men mener kaker i seg selv kan fungere utmerket som pynt på bordet. I stedet for masse dill dall, fondant eller marsipan, valgte jeg rett og slett å lage et godteslott. Overskrifta sier vel alt. Fotballkake til bursdagsbarnet.


Det trenger ikke være vanskelig å lage en flott bursdagskake. Har du en noen hjemme som er glad i fotball? Hva med en fotballkake til bursdagsbarnet som både er gøyal, enkel å lage og veldig god?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg