tirsdag 25. september 2018

Sjokoladekake på 5 min

Sjokoladekake på 5 min

Finn laveste nettpris her. Et lite, men utsøkt selskap, sa mannen, han drakk alene. Norsk ordtak) Eller som Coco Chanel sa det: Den som ikke nyter sitt eget selskap, har vanligvis ingen grunn til det. He-he:-) Her er i alle fall en HIMMELSK sjokoladekake for deg som vet å virkelig ELSKE dine private stunder. Minute Chocolate Cake har flytende kjerne og lages på et øyeblikk!


Oppskriften passer til stor kopp. Sjokoladekake på fem minutter. Prøv også med en halv teskje vaniljesukker. Her får du en oppskrift på en enkel og smakfulll sjokoladekake med glasur. Se flere deilige sjokoladekaker her.


Bland alle ingrediensene med en gaffel i en stor kopp. Dette blir en vanlig sjokoladekake , må forske fram en god brownies versjon også ;) Savner glasur til denne. Denne er ikke på langt nær så god i smak som den andre porsjonssjokoladekaken jeg har på bloggen. Jeg tenkte å samle mine favoritt- sjokoladekaker på ett og samme sted. Jeg har derfor valgt å samle fem av mine sjokoladekakefavoritter her så kan du selv velge hvilken du synes ser diggest ut.


En enkel liten sjokoladekake kan du blande sammen for hånd på noen minutter. Den tar minutter å steke og kanskje like lenge å avkjøle. Mens den avkjøler rører du sammen en deilig sjokoladeglasur og fordeler den over toppen av kaken når den ikke lengre er varm. På selveste nasjonaldagen er det gøy å lage noe ekstra godt og staselig, som gjerne følger fargepaletten til flagg og pynt.


Her finner du oppskrifter på festfine 17. En skikkelig saftig sjokoladekake som går raskt å lage! Dette er en sikker vinner som er ferdig på minutter.


Sjokoladekake på 5 min

Med en god oppskrift på pannekaker blir du fort populær hos både liten og stor. Vår grunnoppskrift på pannekakerøre gir et perfekt resultat og er nok til ca. Topp med syltetøy, sukker, bacon eller brunost – alle har sin pannekakefavoritt!


På bare min har du en mørk, bløt, himmelsk god sjokoladekake med tykt lag deilig sjokoladeglasur på bordet! I en travel hverdag skal du ikke se bort i fra at dette blir en av dine nye favorittoppskrifter. En saftig og god sjokoladekake er alltid en sikker vinner, enten du skal servere den i barnebursdag eller som pausekos på en dugnad.


Sjokoladekake på 5 min

Denne oppskriften er superenkel og kaken kan fint lages en dag eller to på forhån da blir den bare enda mer saftig. En fantastisk sjokoladekake som er gjenganger på bursdagen – år på rad! Har redusert sukker til dl og det smaker fortreffelig!


Natron har tidvis vært byttet ut med ts bakepulver. Ved behov kan du bruke en skarp, liten kniv til å løsne fondantene fra formen. For røff behandling kan føre til at det går hull på fondanten. Bruk en stekespade og sett dem på tallerkener. Dryss over melis og pynt med friske bringebær.


Sjokoladekake på 5 min

Denne rå sjokoladekaken med glasur, laget hun nemlig på kun minutter. Jeg satt hjemme en kvel og fikk plutselig lyst på sjokoladekake. Du kan lage ulike kaker, som for eksempel sjokoladekake , eplekake eller krydderkake.


Mug cakes er perfekt når du blir fysen på noe digg, og vil ha det NÅ, sier Kristine Ilsta kvinnen bak den populære matbloggen Det søte liv. Lyst på noe søtt – akkurat nå? Kanskje et stykke sjokoladekake til kaffen hadde vært noe? Men det tar jo flere timer å lage, tenker du kanskje.


Neida, med en mikrobølgeovn, en kopp og vanlige ingredienser du sannsynligvis har i skapet allerede kan du lage en stykke sjokoladekake på 4- minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg