fredag 23. oktober 2020

Trekant med to menn

Trekant med to menn

Gutter kanskje, ikke menn. Menn skravler heller ikke om slikt til alle vennene sine, men er diskre. Jeg er ikke bi og det var ikke han andre heller, men så lenge man ikke er redd for å komme bort i hverandre og er litt kreativ er dette absolutt ikke noe hinder. Trekant med to menn.


Dama mi hadde trekant før vi ble sammen med to av sine kompiser og vi ser null galt i det og hun er fortsatt god venn med disse. Jeg har en venn som jeg har sex med ca en gang i mnd. Jeg kjenner ham veldig godt fra før.


Sex, vin, film, musikk og masse skravling. I helgen, da han var hos meg, så luftet han det om en trekant for meg. Da med en annen kamera. Dere som har hatt trekant med to menn.


Trekant med to menn

Anonymforum - Skravle. Ved første øyekast er det fort gjort å tenke at dette er tre bloggere av samme ulla, men hvis man ser litt nærmere etter, så er det en del som skiller de to kjekke mannfolka fra den lille outsideren fra Larvik #128521; Ålreit. En hel del faktisk. To menn og en trekant. Han blir sikkert med på trekant.


Bare gå bort til ham! Han gav meg en liten dytt i ryggen. Poenget med å ha trekant med to gutter er jo ikke at de skal holde på med hverandre, men å ha dobbelt så mye oppmerksomhet til deg! Dette lukter jo utnytting av godtroende stakkarslige menn.


Trekant med to menn

Du er sikkert en dame med masse penger og mye makt som har et jerngrep rundt bjellene deres. Fantasien om at kvinner er så kåte at de må ha to menn er også populær. Kjæresten min vil ha trekant med meg og en annen mann ! Han tenner på det at jeg blir tatt av en annen, eller at de tar meg.


Vi venter barn sammen om noen uker og han har mast om denne trekanten i snart år, så han er vell grundig hypp på det for og si det slik. Og jeg er kun sammen med helt heterofile menn så jeg vet at han ville vært tiltenkt meg. Hvis en mann ønsker å ha med en annen mann i en trekant er det vel rimelig å anta at han er bifil eller i det minste ønsker å eksperimentere med sex med en annen mann.


Trekant med to menn

Hadde ALDRI gått med på det! Greit nok at enkelte menn har en fantasi om trekant , men jeg hadde blitt dritsur om han hadde prøvd å presse igjennom dette. Da hadde jeg følt han mener det ikke holder med bare meg.


Begge deler er veldig gøy og deilig, men ganske annerledes. Det er mye mer mykt og deilig og sexy med to jenter, syns jeg. Mens med to menn er det veldig rått og intenst, fordi all oppmerksomhet går til meg. Det er lurt å finne en jente som er biseksuell, anbefaler gaysir eller fetlife.


For oss gutta sin del er det vel prosent som tenner på å ha seg med to damer, så det er ingen urimelig fantasi. Sex med en annen dame. Eksen min maste også om at vi skulle ha trekant , med min eneste venninne. Jeg sa til slutt at hvis vi noen gang skulle ha trekant så måtte det bli med en annen enn min venninne. Da sa han at da kunne det bli det samme.


Han hadde vel egentlig ikke lyst på trekant , men å få lov til å ha sex med min venninne. Ville du ha tenkt det sånn promte? Jeg ville antatt at trekant er noe man ønsker seg for egen nytelse, derfor ville jeg stusset veldig over om mannen min foreslo å ta med en annen mann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg