fredag 16. oktober 2020

Strikkelue mann

Vi har luene til små og store turer 1dagers åpent kjøp. Alle menn tar seg godt ut med et hodeplagg som gjenspeiler deres personlighet. Kombiner luer og caps til ditt antrekk – dine venner og kollegaer vil bli forbløffet over din moteteft! Tidsriktige og komfortable luer og caps for menn – finn din favoritt på Zalando.


Denne siden ble sist oppdatert 02. Det blir ein del babystrikk her i heimen, å påstå noko anna ville vel vore løgn. Difor er det eit friskt pust å enkelte gongar strikke noko heilt anna. Filtrer strikkeoppskrifter for å finne det helt riktige design i det garnet og formen du ønsker, eller bli inspirert til ditt neste prosjekt.


Søk mellom tema som påske og jul, dåp og bryllup, eller er det ikoner du leter etter, som Marius eller Nancy? Mønsteret er kjempeenkelt, men jeg har nok automatisert noe av strikkingen min. Men den ble da ferdig, og mannen ble fornøy og da vet du, da er jeg fornøyd jeg også :-) Til halsen gikk det med to hele nøster pluss det som var igjen av nøste nr to fra lua. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre innloggingsdetaljer og huske hva du har puttet i handlekurven din.


Strikkelue mann

Hej Maja, jeg har netop strikket denne lue, og den blev alt, alt for lille. To til min kjæreste og en til min snille pappa. Jeg har strikket tre luer i det siste.


Jeg starter med den til pappa. Hyggelig at du kunne bruke oppskriften. Når jeg går fra rundpinne til strømpepinner strikker jeg først over en tredjedel av maskene på første strømpepinne, deretter den neste tredjedelen på andre strømpepinne, og til slutt den siste tredjedelen av maskene på den tredje og siste strømpepinnen. Handle regntøy, skalljakker, skibukser og ullundertøy!


Bismo bøttehatt er en allsidig hatt til menn og kvinner. Hatten gir god beskyttelse mot solen på varme dager og er godt egnet til turbruk. Oppstrikk P Herre Lue, Kule Gutte Luer 23. Herre - Gratis oppskrifter fra DROPS Design Velkommen til DROPS Design. Velkommen til DROPS Design!


Her finner du mer enn 50. Skal du strikke luen til en mann som har stort hode så velg diagrammet med miniflette, den vil bli litt mer elastisk enn den med to vridde masker. Slik kan du justere størrelsen litt uten å legge opp flere masker.


Strikkelue mann

Lue med to vridde masker mellom flettene. Oppskrift på strikkelue alle kan strikke. Tre menn siktet etter dødsfall på Nordfjordeid 15:Linda Hofstad. Hver dag legger vi ut tips om en strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen.


Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter. Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse. Strikkeoppskrifter for luer og hodeplagg finner du i denne seksjonen.


Strikkelue mann

Håper du finner en lue du vil strikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg