torsdag 21. januar 2021

Sy babyteppe

Sy babyteppe

Vi har stort utvalg - God design - Rask levering på døren - Kjøp her! Sprell tilbyr de beste lekene og barneromsinteriøret - se selv her! På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her!


Sy babyteppe

Stort utvalg i Fisher Price. Finn Strikkeoppskrift Babyteppe. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. De aller fleste er gratis. Her i videoen kan du se hvordan jeg syr halsringngen på kjolen og samtidig få tips og triks til hvordan du får et godt resultat.


Stoffpakke sy babyteppe. Disse stoffstykkene er fine til lappetepper, putetrekk, grytekluter,. Mønster for å sy et babyteppe Lage en baby teppe er en flott måte å ønske en ny liten en inn i livet ditt. Et teppe gjør en tilpasset gave som babyer og nye foreldre vil skatten i mange år framover. Når barnet er under et år gammel, vil et teppe i sengen ikke være nødvendig eller anbefalt.


Dette teppet forelsket jeg meg i da jeg så det hos NøøMade. Hun har laget det i mange fine farger. Jeg syns dette er et veldig delikat babyteppe. Mykt og godt quiltet babyteppe , ca 90x110cm.


Bakstoffet er 1 bomullsflanell. Forsiden er satt sammen av diverse stoffbiter i naturfarger - hovedsakelig bomull, men noe lin. Teppet er foret med ubehandlet bomullsvlies.


Sy babyteppe

Når jeg skal sy babytepper liker jeg å ha en bakside og kanter av fleece fordi det er mykt og godt. Bomull kan brukes, evt. Gratis oppskrift på babyteppe. Sy fast silkebånd med sytråd på hver side av øverste hullrad.


Træ båndene inn mot midten og knyt en pen sløyfe. Vi har fått eit lite tilskudd i gruppa vår her borte, og den lille jenta måtte jo få ein liten barselsgave! Pakke med retrostoffer i grönt-gult. Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang.


Var no sånt jeg hadde i tankene (hvertfall sånn jeg har tegnet opp). Da skal jeg gå te innkjøp senere i dag. Gjerne legg ved link til ferdige te. Der henger også et flott babyteppe på kanten.


Jeg tar kontakt og spør om hun selger stofftingene separat, evt hvor hun har kjøpt dem. Svar: de er ikke til salgs, og de har hun sydd selv! Jeg får lenke til hennes blogg med tutorial på å sy babyteppet. Sy fra punkt A til B og ren klipp deretter ned til et normalt sømmonn og press sømmene fra hverandre.


Sy babyteppe

Det ser jo enkelt ut! En av de få gangene sømmonnet presses åpent er ved søm av skråhjørner. Alt i alt veldig enkelt å sy , selv for de som ikke bruker symaskina spesielt mye (som meg).


Verdt et forsøk, og veldig enkel oppskrift!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg